Zgodbe študentov: “Brez izobraževanja je podjetje obsojeno na stagnacijo ali celo propad”

»Zmeraj novi izzivi in zmeraj novo učenje! To odpira nove poglede in nova vrata. Brez izobraževanja je podjetje obsojeno na stagnacijo ali celo propad.« Robert Lipič, Rajbi d.o.o.

441

Znanje ljudi je danes ključni konkurenčni dejavnik ustvarjanja dodane vrednosti podjetja. Na področju izobraževanja kadra mora imeti podjetje ustrezno strategijo in vlagati v zaposlene, saj to namesto kratkoročnega stroška predstavlja naložbo v dolgoročno uspešnost podjetja. S tem podjetniki in zaposleni v rastočih podjetjih ustvarjajo dodano vrednost, ki temelji na znanju.

Primer takšne strategije izobraževanja je podjetje Rajbi d.o.o, ki se ukvarja z rešitvami na področju energetike. Za delo v podjetju so potrebovali znanja iz strojništva in komerciale, ki so jih poiskali na Višji strokovni šoli Academia. Podjetje izvaja strojne in elektroinštalacije za manjše in večje kupce. Vgrajujejo sodobne sisteme za ogrevanje in hlajenje in jih kasneje tudi vzdržujejo. Strankam nudijo sodobne, kvalitetne, dolgoročne in ekonomične rešitve.

vzdrzevanje_6401

Osebna predanost in velika želja po uspehu sta gonilo njihovega podjetja. Na trgu ostajajo fleksibilni s spremljanjem svetovnih trendov na področju dejavnosti in prilagajanjem novim nalogam. Ker so manjše podjetje so bolj fleksibilni, velikokrat rešujejo zahtevnejše projekte in so zelo prilagodljivi, njihova kvaliteta izvedbe pa jih uvršča v sam vrh panoge.

So zmeraj korak pred konkurenco saj sledijo novitetam in nadgrajujejo svoje znanje. Menijo, da je izobraževanje in pridobivanje novih znanj in veščin tesno povezano z ustvarjanjem pozicije na trgu.

»Izobraževanje na Academii nam je pomembno koristilo. Velikokrat primerjam osebne izkušnje 20-tih let podjetništva s snovjo. Ugotavljam, katere stvari bi bilo bolje narediti drugače, bolje, kje so možne rezerve, kako upoštevati sodobne trende poslovnega sveta, ki se bliskovito prestavlja na splet in v oblake. Na več področjih smo pridobili dodatne kompetence, kot so recimo vodstvene sposobnosti. Pomembna pa so nam znanja predvsem s področja trženja in promocije, saj vidimo, da je to tema, ki je ne znamo dovolj izkoristiti in nas trg Evrope prehiteva. Iskreno lahko trdimo, da smo šele po vključitvi v izobraževanje na Academii pričeli razumeti, kaj delamo narobe.«

Robert in Rajko Lipič, Rajbi d.o.o.

rajbi-moder