Z razvojem računalnikov se izredno  hitro širijo uporaba interneta in  vse oblike elektronskega komuniciranja oz. poslovanja. Elektronsko poslovanje se širi na vsa področja poslovanja pravnih oseb, države oz. javne uprave in tudi fizičnih oseb.  Širjenje interneta in elektronskega poslovanja omogoča povezovanje njegovih uporabnikov v omrežja.

UJPnet kot del mozaika javne uprave aktivno sodeluje pri modernizaciji poslovanja s strankami. Prizadeva si slediti trendom elektronskega poslovanja in  svojim strankam – proračunskim uporabnikom – nudi kar najboljše storitve. Pri tem jih želi usmerjati in vzpodbujati, da uporabijo resurse, ki jih ponuja informacijska družba in s tem elektronsko poslovanje. Kljub temu so mnogi novi, potencialni uporabniki pogosto nekoliko zadržani zaradi uvajanja nove tehnologije, kljub prednostim, ki jih prinaša. Zadržanost uporabnikov se nanaša na varnostni vidik. Prav tako je prisoten psihološki strah. Zato je veliko truda namenjenega razvijanju programov, ki bodo omogočali čim manj vdorov nezaželenih oseb in s tem pripomogli k zmanjševanju škode, ki jo lahko povzroči vdor.

Pozitivne lastnosti, ki jih prinaša informacijska tehnologija, so prihranek časa in stroškov, lažje in učinkovitejše delo, izboljšanje komunikacije, raznovrstnost dela, delitev dela, povečana samostojnost ter povečanje vpliva na sprejemanje odločitev. Žal ima informacijska tehnologija tudi negativne lastnosti, to so: izolacija uslužbencev, strah pred povečanim nadzorom, strah pred brezposelnostjo, povečana utrujenost in obremenitve, strah do novega dela in strah prek večjo odgovornostjo.

Proračunski uporabniki so zadovoljni z elektronskim poslovanjem preko UJPnet-a, saj jim ta nudi na svoji spletni strani vsa potrebna navodila in obrazce, ki jih proračunski uporabniki potrebujejo za svoje poslovanje.