Komunikacija kot način razreševanja konflikov v računovodskih servisih

Računovodja

Študent: Tadeja Soršak

Tadeja Soršak je diplomantka programa Računovodstvo na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala septembra 2009.

PDF

Diplomsko delo Tadeja Soršak

Poslovna komunikacija nam vedno pomaga kot sredstvo, da dosežemo neki poslovni cilj, zato ga lahko imenujemo kot ciljno početje. Če pri komuniciranju nismo dovolj spretni, na primer s strankami v računovodskih servisih, ne dosežemo svojega cilja, se lahko zgodi
ravno nasprotno od želenega, kar je veliko huje, saj stranka morda odide k naši konkurenci.

Da bi uspešno komunicirali, moramo biti vešči in spretni ter imeti določeno znanje. S komuniciranjem izmenjujemo informacije, znanje in izkušnje. Nanaša se v veliki meri naša mnenja, misli, izrečena stališča in nagnjenja. Tako v službi kot doma nenehno komuniciramo, zato je seveda razumljivo, da prihaja tudi do konfliktov. Zelo pomembno
je, da konflikte pravočasno spoznamo, nanje pravilno reagiramo in nenazadnje, da jih rešujemo na pravi način.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Tadeja Soršak

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X