Koristnost rednih letnih razgovorov z analizo v proučevanem podjetju x

Računovodja

Študent: Barbara Kobula

Barbara Kobula je diplomantka programa Računovodstvo na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala januarja 2010.

PDF

Diplomsko delo Barbara Kobula

Človek večino svojega življenja prebije v družbi z ljudmi, s katerimi se pogovarja, smeje, prepira, rokuje in objema ter jih uči. Nešteto oblik vedenja ljudi okoli nas z eno besedo poimenujemo komuniciranje.

Učinkovit sistem vodenja in upravljanja z ljudmi, ki zajema pravilno aktiviranje, vrednotenje, vodenje in razvoj zaposlenih, postaja prva in osrednja naloga vsakega podjetja. Redni letni razgovor kot oblika komuniciranja med vodjo in sodelavcem pa poudarja nujnost skupnega reševanja problemov, stalnega učenja in izpopolnjevanja pri delu, kar lahko omogoča postavljanje in doseganje delovnih ciljev. Strokovnjaki ga priznavajo kot osnovni instrument medsebojne komunikacije, preko katerega krepimo vezi med podjetjem, posameznikom in delovno skupino.

Podjetja se morajo danes bolj ozirati na potrebe svojih zaposlenih, saj so le-ti ključnega pomena za organizacijo. Pravilno vodeni razgovori so lahko velika motivacija za delavca in nadrejenega. Delavec, ki je prejel ustrezno pohvalo za dobro opravljeno delo, je še dolgo visoko motiviran. Redni letni razgovori s podrejenimi pa motivirajo tudi nadrejenega, ko ugotovi, da je njegovo vodenje dobro oziroma da v njegovem oddelku vlada optimizem.

Podrobna analiza v podjetju X, v katerem sem zaposlena tudi sama, je temeljila na raziskovanju koristnosti rednih letnih razgovorov zaposlenih. Podatki, pridobljeni na osnovi analize, bodo tako osnova za nadaljnje delo z zaposlenimi.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Barbara Kobula

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X