Letos mineva 80 let od prvega radijskega oddajanja v Sloveniji. Kljub pojavom
številnih novih medijev, ostaja radio priljubljeno sredstvo informiranja, razvedrila in
navsezadnje oglaševanja.

V diplomski nalogi opozarjamo na pomen ustreznega izvajanja komuniciranja v
marketingu radijske postaje pri oblikovanju njene pozitivne podobe. Komuniciranje v
marketingu ne pomeni samo komuniciranja s poslušalci in poslovnimi partnerji.
Pomeni odnos podjetja do vseh zunanjih dejavnikov, zanesljivost, kakovostno
storitev, prijaznost in zaupanje.

V diplomskem delu smo analizirali teorijo, kako zastaviti cilje za uspešnost radijske
postaje, nato pa na podlagi teh spoznanj in notranje analize stanja v podjetju
ugotovili, kaj je potrebno storiti za povečanje poslušanosti na konkretnem primeru
radijske postaje NET FM.

Teoretični del lahko zaposlenim služi kot kratek priročnik, praktični del je lahko
uporabljen kot dodatek k sedanjemu načinu komuniciranja in kot osnova za nove
ideje.