Pospeševanje prodaje začimb in dišav na primeru podjetja XY

Komercialist

Študent: Dejan Gjerkeš

Dejan Gjerkeš je diplomant programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjal Januarja 2012.

PDF

Diplomsko delo Dejan Gjerkeš

Pospeševanje prodaje ja v današnjem času globalizacije ter posledične močne in ostre konkurence pri osvajanju tržnega deleža dejavnik, ki močno vpliva na uspešnost poslovanja in konkurenčno sposobnost podjetja. Trdimo lahko, da je pospeševanje prodaje eden primarnih instrumentov marketinškega komuniciranja.
V teoretičnem delu naloge so opredeljeni temeljni pojmi: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, oglaševanje.
V praktičnem delu naloge so teoretične predpostavke prikazane na primeru pospeševanja prodaje začimb in dišav v družbi XY d.o.o.
Za pospeševanje prodaje je družba uporabljala predvsem naslednje instrumente: akcijske prodaje proizvodov in razni popusti, degustacije v trgovskih sistemih, predstavitve na sejmih, nagradne igre, reklamni vzorci in ostali reklamni materiali, pospeševanje prodaje preko trgovskih posrednikov, pospeševanje prodaje preko lastnega prodajnega osebja.

 

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Dejan Gjerkeš

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X