PRODAJNA PROMOCIJA TRGOVSKE ZNAMKE LUMPI

Komercialist

Študent: Anja Frank


Anja Frank je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala novembra 2010.

PDF

Diplomsko delo Anja Frank

Tržno komuniciranje je za trgovska podjetja zelo pomembno zaradi vsaj treh razlogov: tržno komuniciranje je bistvena sestavina strateškega pozicioniranja podjetja, odločilno vpliva na informiranje in prepričevanje kupcev, da kupijo izdelek prav v prodajalni tega podjetja in tržno komuniciranje ustvarja zveste kupce, če so bili z izdelki in storitvami zadovoljni.
Namenjeno je predvsem informiranju tako potrošnikov kot drugih organizacij. Komuniciranje je s trgom postalo nujnost. Cilj podjetja je, da se čim bolj približa porabnikom, da spodbudi kupca, da povprašuje po izdelkih podjetja, ki bodo v očeh kupcev znala ustvariti diferencialno in hkrati všečno podobo blagovne znamke. S tega vidika ja za podjetje tržno komuniciranje s trgovsko blagovno znamko zelo pomembno, saj s pomočjo instrumentov tržnega komuniciranja doseže višjo stopnjo razlikovanja lastne blagovne znamke od konkurenčnih.
Trgovec si poveča svojo cenovno konkurenčnost in posledično prodajo, utrdi ugled v očeh kupca , oblikuje sortiment, poveča lojalnost kupcev, saj je izdelke trgovske znamke mogoče kupiti le pri njem. Tako je za podjetje Mercator d.d. oglaševanje blagovne znamke Lumpi nujno, saj število izdelkov blagovne znamke Lumpi hitro narašča. Zato je treba kupce in porabnike o novostih sproti obveščati. S tem namenom podjetje namenja velik del proračuna za tržno komuniciranje.
Diplomsko delo je razdeljeno na sedem poglavij, prvo poglavje je uvodno. V drugem poglavju sem na kratko predstavila zgodovinski razvoj podjetja Mercator, d.d., poslanstvo ter njihov pogled v prihodnost. Tretje poglavje sem namenila promociji, in tržnemu komuniciranju. V nadaljevanju sledi še pospeševanje prodaje, oglaševanje predstavitev trgovske znamke Mercator ter njihov razvoj. Praktični del diplomskega dela je sedmo poglavje, razdeljeno na namen in cilje raziskave, nato sem grafično predstavila odgovore anketirank, ki sem jih naključno ustavila v Mercator centru SM Pesnica.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Anja Frank

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X