Projekt raziskave zadovoljstva strank s tehničnimi izdelki in storitvami v prodajalni XY

Komercialist

Študent: Saša Ristić


Saša Ristić je diplomant programa Ekonomist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjal septembra 2011.

PDF

Diplomsko delo Saša Ristić

Predmet diplomske naloge je prikazati zadovoljstvo strank s tehničnimi izdelki v prodajalni xy in kateri so dejavniki, ki v največji meri vplivajo na zadovoljstvo strank.
Namen diplomske naloge je ugotoviti, kakšno je mnenje kupcev o prodajalni xy in kaj je odločujočega pomena, da se odločijo za nakup in v kolikšni meri so zadovoljni s prodajalno xy.
Diplomsko delo je razdeljeno v pet poglavij. V prvem poglavju bomo predstavili podjetje xy, opredelili obravnavano zadevo, predstavili cilje in namene diplomskega dela ter predpostavke in omejitve.
V drugem poglavju diploma vsebuje opredelitev zadovoljstva, glavne dejavnike zadovoljstva. Opisano je tudi, kakšna je razlika med zadovoljnimi in nezadovoljnimi potrošniki in kakšen je pomen zadovoljstva potrošnika za poslovanje podjetja.
Tretji sklop diplomske naloge vsebuje raziskavo zadovoljstva strank, kjer je s pomočjo ankete razčlenjeno zadovoljstvo strank v prodajalni xy. Z raziskavo smo ponazorili ključne elemente, ki so odločilnega pomena, da so potrošniki s storitvami zadovoljni.
Zadnje poglavje vključuje zaključne misli oziroma sklep diplomske naloge.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Saša Ristić

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X