Ljudje menimo, da se pri snemanju in montiranju nizko proračunskega filma oziroma reklame potrebuje veliko denarja. Vsi mislimo o količinah, ki si jih navadni delavci ne moremo zamisliti. Pridobiti igralce, imeti visoko ločljive kamere, ki stanejo kot srednje kakovosten avto, plačati režiserja in direktorja … itd. Ni res!
V filmski industriji je tudi možno posneti kratke in zanimive filme z odlično zgodbo. V današnji dobi dobrih računalnikov, HD kamer in odličnih idej je takšno stvar laže realizirati kot v starejših časih. Internet je večinski del, kar človek potrebuje za znanje ter dobro ustvarjalnost. Filmi, ki jih vidimo na televiziji, razni spoti, reklame, dokumentarni filmi itd. so dober pouk za ustvarjanje in snemanje. Ideje prihajajo iz vseh smeri. Skoraj več truda je potrebno vložiti v stvari, ki so brezplačne, npr. ideja, prostor, primerno vreme, kot pa v stvari, ki se jih lahko pridobi z denarjem. Hočem povedati, da denar ni vse, da bi naredili dober posnetek, ga je pa dobro imeti.
Najbolj popularen primer je spletna stran www.youtube.com, s katero so lastniki s kratkimi nizko proračunskimi filmi obogateli in naredili veliki uspeh. Celoten svet pretaka lastne videe na njihove strežnike brezplačno. Vse videe, ki smo jih kdaj videli, ali jih še bomo, s časom pridejo na www.youtube.com. Ker je hitro rastoča firma, se na njihovi spletni strani vsakič pojavi nekaj novega. Novi dodatki, ogromno novih uporabnikov, veliko vtičnikov, s katerimi si lahko polepšamo naložen video. Zelo zanimiv video je bil Reverie (Sanjarjenje), ki je bil posnet z DSLR foto aparatom v visoki ločljivosti in čez teden dni dobil čez dva milijona ogledov.
V diplomski nalogi bom analiziral štiriminutni predstavitveni film. Z analizo bom dokazal, kako je mogoče posneti reklamo z minimalnimi stroški in dobro posnetim izdelkom. V njem bodo razni filmski kadri, potrudil se bom okoli nekaterih efektov, po možnosti uporabil eno ali dve kameri ter napisal finančni del projekta.
Vse več je kratkih in dobrih filmov, zato menim, da filmska industrija dobiva večjo in hitro rastočo konkurenco.