UGOTAVLJANJE ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV Z NAČINOM POSLOVANJA ŠTUDENTSKEGA SERVISA, D.O.O., MARIBOR S PREDLOGOM IZBOLJŠAV

Komercialist

Študent: Natalija Simonič


Natalioja Simonič je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala januarja 2012.

PDF

Diplomsko delo Natalija Simonič

Študentski servis, d.o.o., Maribor je med vodilnimi agencijami za posredovanje dijaškega in študentskega dela na domačem trgu. Srečuje se z vse močnejšo konkurenco in s spreminjajočimi se zakonskimi predpisi in faktorji okolja, na katere zmeraj ne more vplivati.
Če želi podjetje ohraniti vodilni položaj na trgu, mora dobro poznati svoje konkurente ter želje, pričakovanja in potrebe svojih obstoječih in potencialnih uporabnikov – dijakov in študentov.
V ta namen smo se odločili izdelati diplomsko nalogo, ki je pred vami. V njej želimo predstaviti organizacijo in delovanje podjetja Študentski servis, d.o.o., ki želi kljub vedno močnejši konkurenci ohraniti obstoječi nivo dejavnosti – posredovanje del, fotokopiranje, avtošola, turizem, kadrovsko svetovanje in ga še nadgraditi. Zato je treba nenehno stremeti k vedno novim aktivnostim in pristopom, ki bi še izboljšale njegovo konkurenčno prednost. Prav tako je treba biti pozoren na uporabnike našega podjetja in slediti njihovim željam. Iz navedenega razloga smo izvedli anketo med naključno izbranimi uporabniki storitev podjetja Študentski servis, d.o.o., ki nam je dala pomembne informacije o tem, kako nas oni vidijo. Menimo, da lahko rezultati predmetne raziskave pomembno vplivajo na prihodnje delovanje Študentskega servisa, d.o.o. kar dokazujemo tudi s poslovnim načrtom za nadaljnja štiri leta.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Natalija Simonič

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X