VPLIV BREZPOSELNOSTI NA RAZMIŠLJANJE POTROŠNIKOV O POTREBI ZAVAROVANJA

Komercialist

Študent: Jasna Ozmec


Jasna Ozmec je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala julija 2011.

PDF

Diplomsko delo Jasna Ozmec

Gospodarska kriza je nedvomno zajela cel svet. Prizadete so številne panoge gospodarstva, realnega sektorja in posledično zato tudi prebivalstvo, saj je zaradi stečajev in odpuščanj veliko brezposelnih.
V nalogi smo se lotili aktualne problematike, kako v času verižnih stečajev in velike brezposelnosti razmišljajo ljudje o potrebi zavarovanj. Naša predvidevanja, da bodo brezposelni zavarovanci prekinili večino zavarovanj, da bodo ostali zvesti zavarovanjem svojih dobrin (avto) in da se bodo zavarovalnice primorane boriti in prilagajati zavarovancem, so se izkazala za pravilna. S pomočjo ankete smo ugotovili, da se ljudje po eni strani zavedajo pomembnosti zavarovanj v času finančne krize in gospodarske recesije, vendar se na drugi strani kljub temu odločijo za nekatere prekinitve pomembnih zavarovalnih produktov, ki jim zagotavljajo tako osebno, kakor finančno varnost.
V prvih poglavjih smo predstavili gospodarsko krizo in njene posledice, posebej stečaj in brezposelnost.
Naslednja poglavja so namenjena raziskovalnemu delu, v katerem spoznamo razmišljanje ljudi o potrebi zavarovanj v času velike brezposelnosti.
Kot vzorčno zavarovalnico smo vzeli zavarovalnico X, v kateri nam je bila zaradi tamkajšnjega študentskega dela omogočena natančna primerjava podatkov o razmišljanju ljudi, ki smo jih povzeli iz ankete z realnimi podatki zavarovalnice. Ta primerjava, ki je dala zelo zanimive rezultate, je v nadaljevanju nazorno prikazana s pomočjo grafov.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Jasna Ozmec

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X