Zadovoljstvo komitentov z zavarovalnimi produkti in storitvami banke X

Komercialist

Študent: Anita Sokolov


Anita Sokolov je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia.

Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala decembra 2012.

PDF

Diplomsko delo Anita Sokolov

V današnjem času je zelo pomembno uskladiti izkušnje in strokovnost zaposlenih ter zadovoljstvo in zvestobo strank, kajti njihova zvestoba je ključnega pomena za dolgoročen uspeh podjetja, saj so stranke vedno bolj zahtevne, izobražene in informirane, pa tudi konkurenca je vse bolj agresivna in spretna pri pridobivanju strank.
Vendar se tudi konkurenca zaveda, da je pridobivanje strank le del mozaika, drugi del, ki je morda še pomembnejši, pa je, da stranko zadovoljimo in jo tudi obdržimo. Zadovoljna stranka se rada vrača, vendar to še ni zagotovilo, da se bo vračala še naprej, zato morajo podjetja stremeti k temu, da takšno stranko tudi obdržijo. Stranka, ki je zvesta podjetju, zagotavlja stalen promet, kar pa je še pomembneje, stroški »zveste« stranke so nekajkrat nižji od stroškov pridobivanja novih strank.
Ravno zaradi vse ostrejše konkurence in potrebe po ohranjanju svojih komitentov ter pridobivanju novih, so se banke odločile približati se stranki s širšo ponudbo storitev, in to so storile z raznovrstnimi zavarovalnimi produkti.

 

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Anita Sokolov

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X