Zadovoljstvo kupcev kot faktor zvestobe (na primeru podjetja bauMax d.o.o., Slovenija)

Komercialist

Študent: Tanja Žajdela


Tanja Žajdela je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala decembra 2011.

”Zadovoljen kupec za zadovoljno podjetje” je geslo skoraj vsakega trgovskega podjetja, saj je kupec, ki je opravil nakup v okvirju svojih pričakovanj, zadovoljen. V današnjem času se trgovska podjetja zavedajo, da zadovoljen kupec ni nujno zvest kupec. Da bo kupec zvest, mora biti navdušen nad ponudbo podjetja in svoje navdušenje prenesti svojim prijateljem ter znancem.
Z raziskavo smo pridobili številne informacije o potrebah, željah in motivih kupcev ter ugotovili, da je kupec motiviran za nakup, če je cena izdelka ugodna, njegov vložek v nakup čim manjši, dobiček pa čim večji. Večji je vložek prodajalca pri postrežbi kupca, večja je verjetnost zadovoljnega kupca. Ugotovili smo, da je zadovoljstvo kupca pogojeno s številnimi dejavniki, ki jih kupec upošteva pri nakupu, in da si trgovsko podjetje, ki se zelo posveča uspešnemu izpolnjevanju teh pogojev, zagotavlja zelo zadovoljne kupce in s tem svojo prihodnost.

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X