ZADOVOLJSTVO KUPCEV S PRALNIMI PLENICAMI

Komercialist

Študent: Maja Dovnik


Maja Dovnikr je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala julija 2011.

PDF

Diplomsko delo Maja Dovnik

Vsi se vedno bolj zavedajo pomena zadovoljstva kupcev, saj ima le-to velik vpliv na uspešnost poslovanja. Danes, v času recesije, več ljudi bolj premišljeno porabi denar za določene namene, zato je vsak prihranek »dobrodošel«. Tako lahko starši veliko prihranijo tudi z nakupom pralnih plenic.
Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, ali starši poznajo pralne plenice, zakaj jih uporabljajo in kako so z njimi zadovoljni. Zanimalo nas je, kako ocenjujejo kakovost pralnih plenic, kje jih kupujejo in na podlagi katerega dejavnika se odločajo za nakup pralnih plenic.
Ena od osnovnih in najpomembnejših trditev diplomske naloge je, da so kupci zadovoljni s kakovostjo pralnih plenic.
Za teoretični del diplomske naloge je bila uporabljena literatura o znamkah pralnih plenic, zadovoljstvu kupcev ter podatki o podjetju Viral d. o. o., ki so vidni tudi na internetu. Uporabljena so bila tudi mnenja kupcev pralnih plenic. Empirični del diplomske naloge je bil opravljen z anketo, v kateri so sodelovali samo starši, ki imajo otroke stare od 0 do 3 let. Tako smo z anketo izvedli primarno raziskavo, ki je potekala na terenu aprila in maja 2011. Ugotavljali smo mnenja in zadovoljstvo kupcev pralnih plenic.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Maja Dovnik

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X