Zadovoljstvo strank z gostinskimi storitvami v lokalu x

Komercialist

Študent: Grega Žnidaršič

Grega Žnidaršič je diplomant programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia.
Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjal septembra 2009.

PDF

Diplomsko delo Grega Žnidaršič

V diplomski nalogi sem predstavil, kaj vse je pomembno, da so stranke zadovoljne v gostinskih lokalih. Če bodo gostje v lokalu zadovoljni, pomeni, da se bodo vračali nazaj in to zadovoljstvo bodo prenesli tudi na njihove znance, prijatelje.

Diplomsko delo vsebuje tudi anketni vprašalnik o zadovoljstvu strank v gostinskem lokalu in rezultate ankete, iz katere je razvidno, ali so stranke zadovoljne. S pomočjo strokovne literature sem ugotovil pomen zadovoljstva strank v gostinskem
lokalu.

Osredotočil sem se tudi na gostinske lokale, velik poudarek sem namenil stalnim gostom ter opisal ponudbo v lokalu. Najboljši gost je zadovoljen gost.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Grega Žnidaršič

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X