Podjetje Impedanca, d.o.o. je eden večjih neodvisnih distributerjev elektronskih komponent in akumulatorjev v Sloveniji. Podjetje se ukvarja z razvojem in proizvodnjo elektronskih sklopov in naprav za svoje kupce. Med njimi so tako proizvajalci, trgovci z elektronskimi komponentami, razvijalci elektronskih vezij, servisne delavnice, kot tudi samostojni raziskovalci in hobi elektroniki.

Impedanca je bila ustanovljena leta 2004, ko si je lastnik podjetja Marko Završnik zaželel novih izzivov:

˝S podjetjem sem začel, ker mi je bilo delo v trgovini z elektronskimi komponentami preveč suhoparno in dolgočasno. Podjetje v katerem sem pa bil zaposlen pa ni kazalo interesa po širitvi ponudbe˝.

Je tehnično podjetje, ki se v sodelovanju s partnerji in uporabo najnovejše tehnologije ukvarja tudi s sestavljanjem elektronskih vezij in podsklopov. Sami se zavedajo, da je na vseh področjih predvsem pa na področju, ki se tako hitro razvija, izobraževanje velikega pomena. Zato se zaposleni v podjetju Impedanca redno udeležujejo seminarjev in dodatnih izobraževanj, da bi s tem povečali svojo strokovno usposobljenost.

A za ustanovitev, uspešno vodenje in širjenje lastnega podjetja so potrebna ne samo znanja s področja tehnološkega razvoja in proizvodnje, ampak tudi znanja iz poslovnega področja. Zato so pri vodenju podjetja in razvoju tržne strategije lastniku med drugim koristila tudi znanja, ki jih je pridobil na izobraževanju na Višji strokovni šoli Academia.

Program Ekonomist-Komercialist, nudi koristno strokovno znanje ravno iz tega področja s predmeti kot so trženje, poslovno komuniciranje, prodaja, nabava, poslovna logistika, podjetništvo in drugimi. Marko Završnik nam je zaupal: ˝Osebno, so mi bila koristna predvsem nova znanja iz marketinga.˝

Podjetju Impendanca d.o.o. bo znanje pridobljeno na Academii lahko koristilo tudi pri uresničevanju njihovih ciljev in uspešnemu strateškemu razvoju podjetja v prihodnosti. Lastnik nam je zaupal še svojo vizijo:

˝Želim si, da podjetje še naprej stabilno in hitro raste, ter da povečamo izvoz v države EU iz zdajšnjih 30% na 50%.˝

logo-impedanca