Jesenski študentski KIP 2025 na Academii: Digitalni marketing in umetna inteligenca
Digitalni Marketing (HND) in Komercialist (VSŠ)
Medijska produkcija
Računalniške vede

Jesenski študentski KIP 2025 na Academii – Digitalni marketing in umetna inteligenca, se je uspešno zaključil po navdihujočem in dinamičnem tednu od 6. do 10. Oktobra 2025. Program je združil 25 mednarodnih študentov in 3 akademske mentorje iz Španije (Ilerna), Srbije (Academy of Professional Studies Šumadija), Poljske (Univerza Lomza), Salvadorja (Tehnološka univerza El Salvador) in Mavricija (Univerza Mavricija), ki so se pridružili študentom Academie v živahni izmenjavi idej. Dogodek, ki ga je podprl program Erasmus+, je ponudil resnično globalno učno izkušnjo na stičišču umetne inteligence, digitalnega marketinga in medkulturnega sodelovanja.
V petdnevnem programu so udeleženci raziskovali, kako umetna inteligenca preoblikuje marketinške strategije in komunikacijo, ne le skozi teorijo, ampak tudi skozi praktične vaje, ustvarjalno timsko delo in reševanje resničnih problemov.
Študenti so v interdisciplinarnih mednarodnih skupinah reševali resni poslovni izziv, ki ga je ponudilo lokalno podjetje VBO, pri čemer so uporabljali orodja, ki temeljijo na umetni inteligenci, in tehnike digitalnega marketinga za oblikovanje inovativnih rešitev. Program se je zaključil s predstavitveno sejo, kjer so študentje svoje končne ideje predstavili predstavnikom podjetja in mentorjem.
Akademski in profesionalni del tedna je vseboval vrsto zanimivih predavanj in delavnic pod vodstvom predavateljev Academie ter mednarodnih gostujočih strokovnjakov. Obsegali so teme od vpliva umetne inteligence na marketing do praktičnih veščin za medije in komunikacijo. Seje so ponujale vpogled v to, kako umetna inteligenca spreminja marketing, uvajale inovativna marketinška orodja, raziskovale ustvarjanje vsebin s pomočjo umetne inteligence ter preučevale aktualne trende in strategije na tem področju.
Program je vključeval tudi delavnico mehkih veščin, ki je študente pripravila na končne predstavitve. Ti moduli so združevali tehnično znanje s praktičnimi primeri.
Jesenska šola je močno poudarila timsko delo in medkulturno učenje ter ustvarila okolje sodelovanja, kjer so študentje različnih ozadij skupaj reševali resnične izzive. S kombinacijo akademskih vsebin in praktičnega skupinskega dela so udeleženci razvili ključne mehke veščine, kot so komunikacija, sodelovanje in prilagodljivost – ključne lastnosti za uspeh v današnjih panogah.
V času programa so študentje poglobili razumevanje uporabe umetne inteligence v marketingu, pridobili praktične izkušnje pri ustvarjanju digitalnih kampanj in strategij, ki temeljijo na umetni inteligenci, ter si povečali samozavest pri predstavitvah in zagovarjanju inovativnih idej pred resničnimi deležniki.
Program ni le okrepil digitalnih kompetenc študentov, temveč je odprl vrata za prihodnje mobilnosti v okviru Erasmusa+ in mednarodno sodelovanje. Jesenska šola Digitalni marketing in umetna inteligenca – preko navdušenja je bila organizirana kot del programa Erasmus+ Kratki intenzivni program.