Po celem svetu je internet postal zelo popularen in danes si življenja brez njega ne znamo več predstavljati. Z razvojem informacijske tehnologije se je veliko podjetij odločilo, da bodo svoje izdelke in storitve ponudili preko interneta. Podjetja so spoznala, da je lahko prodaja preko spleta zelo uspešna. Spletna trgovina prinaša veliko prednosti in koristi trgovcem, prav tako pa tudi kupcem. Spletno nakupovanje je predvsem za potrošnika izjemno udobno. Spletne trgovine so odprte vso leto 24 ur na dan, nakup je enostaven, kupec potrebuje samo računalnik ter internet in že se z miško odpravi po nakupih.
V začetnem delu diplomske naloge je predstavljena definicija pojma spletna trgovina. Opisujem nakupni proces, prednosti in slabosti spletne trgovine ter analiziram dejavnike uspešne spletne trgovine. V nadaljevanju se v nalogi ukvarjam z razvojem spletne trgovine v Sloveniji in se poglobim v deset slovenskih spletnih trgovin, ki so me pritegnile kot potrošnika: Bigbang, Cangura, Lekarnar, Mercator, Mimovrste, Nakupovanje, Planet bio, Silverland, Sloncek in Topolino. Te spletne trgovine so glede na ponudbo različne, skupno pa jim je to, da so pregledne in privlačne za obiskovalce. Še bolj podrobno pa raziskujem spletno trgovino Freebuy, ki združuje kombinacijo socialnega omrežja in mrežnega marketinga. Freebuy s svojim edinstvenim konceptom uporabnikom omogoča brezplačno nakupovanje, ponudnikom izdelkov in storitev pa brezplačno oglaševanje.

Download full insight