Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Digitalni Marketing (HND) in Komercialist (VSŠ)
Spletna stran Thermane Laško je ključen element, preko katerega uporabniki dostopajo do informacij o storitvah, ki jih podjetje ponuja. Te storitve so različni wellness programi, bazeni, savne in druge ugodnosti, namenjene sprostitvi in dobremu počutju. Uporabniška izkušnja (UX) je temeljni dejavnik za uspeh spletne strani, saj določa, kako preprosto in prijetno je uporabniku uporabljati njihovo spletno stran.
Namen tega diplomskega dela je raziskati in analizirati uporabniško izkušnjo spletne strani Thermana Laško, identificirati njene prednosti in slabosti ter predlagati izboljšave, ki bi lahko pripomogle k večjemu zadovoljstvu uporabnikov in optimizaciji spletnega mesta.
V teoretičnem delu bomo raziskali ključne pojme, povezane z uporabniško izkušnjo spletne strani. Dotaknili se bomo definicij spletne strani in uporabniške izkušnje ter pomembnosti kohezije – usklajenost in povezanost posameznih elementov na spletni strani, ki zagotavlja nemoteno in logično uporabniško pot. Kohezija namreč neposredno vpliva na enostavnost navigacije, razumljivost vsebine in splošno zadovoljstvo uporabnikov.
Obravnavali bomo vlogo umetne inteligence in AI-klepetalnih robotov, ki naj bi imeli veliko vlogo pri personalizaciji in interaktivni komunikaciji z ljudmi. Tovrstna orodja omogočajo prilagojene odgovore, hitro pomoč pri iskanju informacij in izboljšano interaktivnost. Predstavili bomo podjetje Thermana Laško, njihove začetke, storitve in nagrade, ki so jih prejeli za svoj prispevek v wellness industriji. Teoretični del bo namenjen postavljanju temeljev za boljše razumevanje uporabniške izkušnje in sodobnih pristopov.
V praktičnem delu bomo izvedli raziskavo, ki bo vključevala uporabniški test z uporabo spletne strani Thermana Laško. Udeleženci bodo reševali različne naloge na realnih primerih. Z opazovanjem njihovega vedenja bomo analizirali, kako intuitivno je spletno mesto, katere funkcionalnosti uporabniki cenijo in kje naletijo na težave.
Zbrani rezultati nam bodo omogočili vpogled v to, ali spletna stran izpolnjuje pričakovanja uporabnikov, ali obstajajo področja, ki zahtevajo optimizacijo.
Na podlagi rezultatov raziskave bomo pripravili predloge za izboljšave, ki bodo usmerjeni v povečanje funkcionalnosti in prijaznosti spletne strani do uporabnika. Cilj je ustvariti spletno mesto, ki bo spodbudilo uporabnika k ponovnemu obisku, posledično pa h koriščenju storitev Thermane Laško.