Kupci danes postajajo vse bolj zahtevni, pričakujejo največ za svoj denar, in tako je tudi pri nakupu elektronskih komponent, s katerim nato varčujejo pri varčni rabi energije za ogrevanje. Strategijo prodaje si vsak razlaga po svoje in jo vsak drugače razume. Tako si vsak tudi nato različno postavlja prioritete. Strategija je tudi tista, ki se mora nekako prilagajati stanju na trgu.

 

Prisotnost konkurence na evropskem trgu je vse večja in raste praktično iz dneva v dan. Tako se v bistvu dnevno srečujemo s konkurenco na vseh področjih. Pri analizi stanja, analizi trga in analizi konkurence smo prišli do zaključka, da smo v stanju osvojiti tudi nemško govoreče trge in, da je vsekakor kljub konkurenci še prostor za prodajo naših izdelkov na teh trgih. Konkurenčna prednost je zraven spektra izdelkov, ki jih ima podjetje X, tista, s katero je lahko podjetje uspešno na tako zahtevnih tujih trgih.

 

Osnovna trditev mojega diplomskega dela je, da z natančno določeno strategijo, z dobro pripravljeno taktiko, natančnimi informaciji o posameznih trgih in pripravljenimi marketinškimi orodji vsekakor drži. V kolikor se bomo držali zgoraj opisanega sem prepričan, da bomo imeli v prihodnjih treh letih lepo zgodbo o uspehu tudi na tujih trgih in nas bodo kupci sprejeli kot resno podjetje z jasno strukturiranimi izdelki in vizijo za naprej.

 

Download full insight