Vpliv neverbalne komunikacije na prodajni uspeh prodajalne Vaš čas

Komercialist

Študent: Klavdija Dakič


Klavdija Dakič je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala decembra 2012.

PDF

Diplomsko delo Klavdija Dakič

Prodajalna Vaš čas deluje na našem tržišču že od leta 2005 in se je hitro razvijala predvsem zaradi uspešne prodaje kvalitetnih ročnih ur in modnega nakita. Pri doseganju poslovnega uspeha imajo veliko vlogo predvsem spretnosti, ki jih naše prodajno osebje obvladuje na področju komuniciranja. V diplomski nalogi je predstavljeno neverbalno komuniciranje kot oblika medsebojnega odnosa med kupci in prodajnim osebjem oziroma prodaja kot komunikacijski proces.
V raziskavi je bilo obravnavano zadovoljstvo kupcev s prodajnim osebjem, saj je le-to ključni dejavnik, ki vpliva tudi na zvestobo kupcev.
Analiza rezultatov je pokazala, da je zadovoljstvo kupcev zaradi prijaznosti, ustrežljivosti in strokovnosti sorazmerno z uspehom prodaje in s tem tudi z uspehom same prodajalne.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Klavdija Dakič

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X