ZADOVOLJSTVO KUPCEV Z OTROŠKO LINIJO BLAGOVNE ZNAMKE NIVEA

Komercialist

Študent: Jasmina Harb


Jasmina Harb je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala januarja 2012.

PDF

Diplomsko delo Jasmina Harb

V konceptu trženja je ključnega pomena doseganje podjetniških ciljev z ugotavljanjem potreb in želja trga kupcev. Podjetje mora biti pri posredovanju izdelkov uspešnejše od konkurence in kupci morajo biti z njihovimi izdelki bolj zadovoljni. Podjetje mora poznati tudi potrebe svojih kupcev, saj jim le tako lahko ponudi tisto, kar iščejo, želijo in potrebujejo. Tega se sodobna podjetja vse bolj zavedajo, kajti zadovoljstvo in zvestoba kupcev sta ključnega pomena za uspešno poslovanje in ohranitev blagovne znamke. Prav zaradi tega namenjajo vse več pozornosti dejavnikom, ki so na kakršen koli način povezani z zadovoljstvom in zvestobo kupcev.
Blagovna znamka Nivea se s svojimi dolgoletnimi izkušnjami dobro zaveda, kako pomembna sta zadovoljstvo in zvestoba kupcev, saj ostaja na vrhu lestvice najbolje prodajanih izdelkov za nego kože. Na podlagi dobro zastavljenih ciljev in vizije je postala globalna blagovna znamka, ki je poznana po vsem svetu.
Ker je letos obeležila 100-letnico obstoja, smo se odločili, da preverimo, kako so kupci pri nas zadovoljni z njenimi izdelki in kako zvesti ostajajo tej blagovni znamki. Predvsem nas je zanimalo, kako Nivea oglašuje svoje izdelke in kako je opredeljena njena tržno-komunikacijska strategija ter kako ohranja zvestobo svojih kupcev.
Poglavitni cilj je bil ugotoviti, kako so kupci zadovoljni z izdelki blagovne znamke Nivea in z njeno otroško linijo izdelkov ter kaj jim pomeni blagovna znamka in zvestoba do nje.
Osnovna trditev v pričujoči nalogi je, da mora imeti podjetje za uspešnost blagovne znamke dobro zastavljeno politiko. Hkrati mora stalno spremljati zadovoljstvo svojih kupcev.
Teoretični del naloge je sestavljen iz predstavitve blagovne znamke in njene tržno-komunikacijske strategije ter opredelitve zadovoljstva in zvestobe kupcev, za kar so bili uporabljeni različna literatura in podatki, dostopni na internetu. Empirični del je bil opravljen z raziskavo o zadovoljstvu in uporabi blagovne znamke Nivea, in sicer z anketnim vprašalnikom, ki sem ga razdelila med naključne obiskovalce v eni izmed trgovin v nakupovalnem središču.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Jasmina Harb

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X