Zadovoljstvo zaposlenih in kupcev ter analiza zadovoljstva kupcev v trgovini Špad

Komercialist

Študent: Barbara Tovornik


Barbara Tovornik je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia.

Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala aprila 2013.

PDF

Diplomsko delo Barbara Tovornik

Geslo skoraj vsakega trgovskega podjetja je »Zadovoljen kupec za zadovoljno trgovino«, saj je kupec, ki opravi nakup v okviru svojih pričakovanj, zadovoljen kupec. Zadovoljen kupec ni zvest kupec in tega se v današnjem času zavedajo tudi trgovska podjetja. Da bo kupec zvest, mora biti navdušen nad zadovoljnim in dobrim prodajalcem in nad dobro ponudbo trgovine, saj s tem posledično prenese navdušenje znancem in prijateljem.

V prvih poglavjih smo predstavili zadovoljstvo zaposlenih in odnos zaposlenih, v naslednjih poglavjih pa zadovoljstvo kupcev, s tem pa model zadovoljstva kupcev, njihova pričakovanja, ki prinašajo tudi nezadovoljstvo kupcev in zaposlenih.

Z raziskavo smo pridobili številne informacije o potrebah, željah in motivih kupcev ter ugotovili, da je kupec motiviran za nakup, če je ugodna cena izdelka, njegov vložek v nakup pa čim manjši. Zadovoljni prodajalci so ključ do uspeha trgovine, kajti le takšni prodajalci lahko odlično zadovoljijo kupca v največji možni meri, torej večji je vložek prodajalca pri postrežbi kupca, večje je zadovoljstvo kupca. Ugotovila sem,da je zadovoljstvo kupca pogojeno s številnimi dejavniki, ki jih kupec upošteva pri nakupu. Trgovina se zelo posveča uspešnemu izpolnjevanju kupčevih pogojev, saj si s tem zagotavlja vrnitev zelo zadovoljnih kupcev in svojo prihodnost.

 

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Barbara Tovornik

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X