Gostujoče predavanje: Direktor marketinga A1 Slovenija Jure Bohinc ter Načrtovalka medijev v podjetju Pristop Media Nika Todorovski

Digitalni Marketing (HND) in Komercialist (VSŠ)

V okviru predmeta Integrirane marketinške komunikacije programa Ekonomist – modul Digitalni marketing (HND) in  komercialist (VSŠ) smo gostili direktorja marketinga v podjetju A1 Slovenija Jureta Bohinca ter načrtovalka medijev v podjetju Pristop Media Niko Todorovski.


Gostujoče predavanje se je odvijalo v dveh delih. V uvodnem delu je g. Jure Bohinc, direktor marketinga v podjetju A1 Slovenija predstavil omenjeno podjetje. Od ustanovitve leta 1999, ko je postal prvi slovenski komercialni mobilni operater, je pomemben ponudnik celovitih komunikacijskih storitev v državi. Podjetje ustvarja smiselne komunikacijske rešitve, ki zadovoljujejo trenutne in nove potrebe uporabnikov, in je v 100-odstotni lasti mednarodne telekomunikacijske skupine A1 Telekom Austria Group, s čimer je pomemben del vodilnega ponudnika digitalnih storitev in komunikacij v Srednji in Vzhodni Evropi z več kot 24 milijoni uporabnikov v osmih državah.

Nadaljeval je s strateškimi načrtovanji, o nabavi TV pravic ter naprav (mobilni telefoni, modemi), spregovoril je tudi o razvoju omenjenih produktov od načrtovanja do prodaje, kako uspešno ter kakovostno upravljati z bazo podatkov ter uporabnikov, svoj del pa je zaključil s poudarkom na jasni komunikaciji s strankami.

 

Drug del gostujočega predavanja je prevzela ga Nika Todorovski, strokovnjakinja za digitalni marketing v podjetju Pristop Media. Pristop Media je slovensko podjetje, specializirano za trženje in komunikacijo. Je vodilno podjetje na področju trženja, odnosov z javnostmi in digitalnih rešitev v Sloveniji ter širše v regiji. Pristop Media nudi širok nabor storitev, vključno z pripravo medijskih strategij, medijskih analiz in raziskav, medijskimi načrtovanji, prav tako organizirajo tudi medijske delavnice.

Ga. Todorovki je predstavila tipe agencij na trgu, vlogo teh agencij glede na njihov tip ter pravilna izbira kampanje ob pravem času na pravem mestu glede na tip agencije, kdo je ciljna skupina, kdo je oglaševalec, kaj se oglašuje in kakšen je končni cilj. Nadaljevala je s spletnim nakupom, oglasnimi formati, najdobičkonosnejši TV programi v letu 2022, vplivnostni marketing ter radijsko oglaševanje.

 

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X