Digitalni marketing in umetna inteligenca onkraj navdušenja: Vtisi študentov z Univerze iz Mavricija po študentskem kratkem intenzivnem programu na Academii
Digitalni Marketing (HND) in Komercialist (VSŠ)
Medijska produkcija
Računalniške vede

Od 6. do 10. oktobra 2025 so imeli Mehreen Zeadally, Humairaa Hosany, in Harsh Gungah, študenti z Univerze Mauritiusa izjemno priložnost sodelovati v programu mobilnosti Erasmus+, ki ga je gostila Academia. Jesenska šola z naslovom »Digitalni marketing in umetna inteligenca onkraj navdušenja« je bila osredotočena na združevanje ustvarjalnosti in inovacij v dobi umetne inteligence.

Pred potovanjem v Slovenijo so študenti opravili spletne tečaje, da bi se seznanili s ChatGPT in drugimi brezplačnimi orodji umetne inteligence. Ti tečaji so jim pomagali razumeti, kako je mogoče umetno inteligenco vključiti v marketing za ustvarjanje avtentičnih in učinkovitih kampanj. Ob prihodu v Maribor so se njihove učne ure začele z dejanskim izzivom: lokalno podjetje se je soočalo z omejenim marketinškim proračunom. V raznolikih ekipah so morali predlagati strategije, ki temeljijo na umetni inteligenci, da bi izboljšali tržni doseg in prepoznavnost podjetja.
V tednu dni so se naučili, kako odgovorno uporabljati umetno inteligenco – ne kot nadomestilo za človeško ustvarjalnost, ampak kot podporno orodje pri sprejemanju odločitev. Raziskovali so, kako ustvariti privlačne marketinške slogane, generirati vizualne vsebine in videe z umetno inteligenco ter oblikovati strateške kampanje, ki jih vodi analiza podatkov.
Tisto, kar je izkušnjo naredilo še bolj razburljivo, je bilo dejstvo, da to ni bila simulacija; svoje ideje so predstavili neposredno predstavniku podjetja ter strokovnjakom z različnih univerz po Evropi in širše, vključno s Poljsko, Salvadorjem, Španijo in Slovenijo.
Delo v mednarodnih ekipah je bilo še eno pomembno doživetje. Vsaka skupina je povezovala študente iz različnih držav, kar je ustvarilo resnično medkulturno izkušnjo. Skupaj so reševali izzive, se učili drug od drugega in spoznali, kako raznolike perspektive bogatijo ustvarjalnost. Na koncu je vsaka skupina trdo delala, da bi pripravila prepričljivo predstavitev.

Izven učilnic so imeli skupinski ogled, med katerim so raziskovali prelepo mesto Maribor. Obiskali so zgodovinske znamenitosti in uživali v mirnih sprehodih ob reki Dravi. Mesto je za njih delovalo kot topel objem. Kot že samo ime pove – sLOVEnija – verjeli so, da drži: država resnično izraža ljubezen v vsem, kar počne.
“Maribor so zapustili bogatejši za znanje, prijateljstva in navdih, ki jih bo spremljal še dolga leta. Razmišljali so o tem, kako bi umetna inteligenca lahko bolj, kot so si kdarkoli predstavljali, preoblikovala svet marketinga. Globoko so hvaležni organizatorjem, predavateljem, svoji matični univerzi in Academii, da so jim omogočili to nepozabno potovanje. Iskreno se zahvaljujejo tudi Mariboru za njegovo toplino in nepozabne spomine.”





