Erasmus+ praksa študenta Gaja Jurija Florjančiča v najravnejši Evropski državi
Grafično oblikovanje

Gaj Jurij Florjančič, študent programa Medijska produkcija – modul grafično oblikovanje, je v okviru programa Erasmus+ odpotoval na Nizozemsko, natančneje v mesto Breda. Njegove naloge praktičnega izobraževanja vključujejo 3D modeliranje robota, animacija, priprava tekstur ter grafičnih predstavitev.
Oktober je za Gaja Jurija Florjančiča predstavljal začetek novega poglavja – prvi mesec Erasmus+ prakse na Nizozemskem. Ob prihodu ga je spremljala mešanica navdušenja in negotovosti, saj je vstop v novo okolje pomenil izziv, a tudi priložnost za osebno in strokovno rast.
Prvi dan je minil v znamenju organiziranega kaosa – večina sodelavcev je bila še na dopustu, zato je bil Gaj večinoma prepuščen samemu sebi. Direktor mu je zagotovil osnovno opremo in navodila in kljub začetnim zadregam ga je občutek neodvisnosti navdihnil. Prve dni je posvetil nameščanju programa Unity in učenju jezika C#, odločil pa se je, da bo pri tem uporabljal čim manj pomoči umetne inteligence, saj je želel resnično razumeti procese programiranja. Že drugi dan je začel loviti delovni ritem in postopoma spoznavati logiko kode, kar mu je vlivalo samozavest.
Razmišljanje o umetni inteligenci
Gaj Jurij se je med prakso pogosto srečeval z umetno inteligenco in razmišljal o njenem vplivu na sodobno delo. Kot predstavnik generacije, ki je rast umetne inteligence doživela iz prve roke, o njej razmišlja z mešanimi občutki. Z ene strani jo vidi kot izjemno koristno orodje, ki olajša učenje in delo, z druge pa izraža skrb zaradi njenega vpliva na prihodnost zaposlovanja v IT-industriji. Posebej močna so njegova čustva do generativne umetne inteligence, ki pri oblikovalcih vzbuja hkrati občudovanje in zaskrbljenost.
Stranski projekt in napredek
V drugi polovici oktobra se je Gaj aktivno vključil v delo podjetja – pridobil je službeni e-poštni naslov in začel delati na svojem prvem večjem projektu: 3D predstavitvi robota za dogodek v Nemčiji. Delo v Unityju ga je navdušilo, saj je končno ustvarjal nekaj oprijemljivega. Model robota je uspešno dokončal, razvil sistem za določanje poti in vse skupaj integriral v pogon, kar je zanj predstavljalo pomemben osebni in strokovni napredek.

Izzivi
Kljub napredku ga je sredi meseca doletela bolezen, zaradi katere je moral nekaj dni delati od doma. Po okrevanju se je vrnil poln energije in nadaljeval z animacijami, ustvarjanjem okolja in teksturiranjem. Uporaba Unityjevega Asset Storea se je izkazala za izjemno uporabno, saj je omogočila hitro in učinkovito gradnjo projektov. Konec meseca pa je začutil prve znake utrujenosti in izgorelosti – dolgi dnevi dela in učenja so ga izčrpali, zato se je moral zavestno upočasniti in vzpostaviti ravnovesje.
Zaključek meseca
Do konca oktobra se je Gaj že dobro vključil v delovno okolje. V pisarni se počuti udobno, uživa v prilagodljivem urniku in dobri ekipi, čeprav še vedno ceni mir med odmori. Po prvem mesecu se mu zdi, da se je začetni kaos prelevil v urejeno rutino. Uči se, ustvarja in išče svoj prostor v svetu oblikovanja ter v realnosti delovnega življenja. Nizozemska mu postaja vedno bolj domača in z optimizmom pričakuje, kaj mu bo prinesel november.




