Raziskava trga in poslovni načrt za delujoče podjetje cvetličarna in darilni butik “Vrtnica”, Vesna Koropec, s.p.
Komercialist

Doseganje prodaje visoko kakovostnih in konkurenčnih cvetličarskih izdelkov in storitev nam omogoča trženjski splet 7-P, ki izdelke/storitve definira z ozirom na diferenciacijo cen, distribucijo, promocijo, ljudi kot izvajalce/odjemalce, fizično podporo poslovanja in izvajanjem. Neko podjetje v našem primeru cvetličarna in darilni butik »VRTNICA«, Vesna Koropec, s. p., lahko s prodajo cvetličarskih izdelkov in izvajanjem z njimi povezanih storitev posluje profitno le, če opravi temeljito raziskavo zunanjega (obstoječa konkurenca) in notranjega (zadovoljstvo dosedanje klientele z izdelki/storitvami) okolja. Poslovni načrt, izdelan na podlagi analize makro- in mikrookolja podjetja, pripomore k temu, da podjetje zazna svoje prednosti in slabosti v primerjavi s konkurenco ter da predvidi potrebne finančne resurse, ki so potrebni, da podjetje z odpravljanjem poslovno trženjskih pomanjkljivosti deluje uspešno v smislu udejanjanja njemu lastne dodane vrednosti.





