Celostna grafična podoba Raj lepote

Grafično oblikovanje

Študent: Katja Rošker

Katja Rošker je diplomantka Višje strokovne šole Academia Maribor, program Medijska produkcija. Svoje diplomsko delo je zagovarjala novembra 2021.

PDF

Diplomsko delo Katja Rošker

V diplomskem delu sem preučila elemente celostne grafične podobe, jih predstavila in uporabila za podjetje Raj lepote. S tem bo podjetje lahko stopilo na trg z dobro vizualno podobo. Cilj je ugotoviti na kaj moramo biti pozorni, da bomo podjetje in njegovo sporočilo dobro predstavili potrošniku in s strankami vzpostavili vez zaupanja.

Raj lepote je novo podjetje, ki se še ni predstavilo na trgu, zato je dobro oblikovana celostna grafična podoba ključna za naslednji korak. S tem se na trgu prikaže veliko bolj strokovno in učinkovito, potrošniki pa si bodo samo podjetje lažje zapomnili, če bo podoba privlačna in konstantna od samega začetka.

Diplomsko delo sem razdelila na dva dela – teoretični in praktični. V teoretičnem delu sem opredelila celostno grafično podobo in njene elemente. Raziskala sem, kaj je celostna grafična podoba in kaj so njeni elementi, kot so logotip, barva, tipografija in tiskovni material, ki jih podjetje potrebuje.

To znanje sem nato uporabila v praksi. Za dobro oblikovano celostno grafično podobo je bila potrebna temeljita analiza trga v Sloveniji in tujini.

Na podlagi tega se je tudi ime podjetja spremenilo iz Lepotni salon N v Raj lepote. Raziskala sem dobre in slabe primere ter se učila kaj deluje in kaj se lahko izboljša.

V praktičnem delu sem zasnovala celostno grafično podobo za bodoče podjetje Raj lepote in oblikovala logotip ter ostale oblikovalske elemente. Prikazan je postopek izdelave logotipa, razlaga o izbiri oblik, barv in tipografije ter njihov pomen.

To je bil najpomembnejši del, saj je logotip element, ki najbolj predstavlja podjetje. Je pogosto prvi element, ki ga potrošniki opazijo, nanje naredi največji vtis in se pojavlja na vseh tiskovinah in promocijskih elementih.

Tako sem logotip in ostale elemente implementirala na vizitko in dopisne tiskovine. Nato sem oblikovala še dodatne tiskovine, ki bi bile za podjetje uporabne in so potrebne za boljše delovanje – cenik in darilni bon.

Dodala sem še promocijske izdelke in uniformo za delavke. Zaključila pa sem s promocijo na družbenih omrežjih.

Diplomsko delo Katja Rošker

PDF

Diplomsko delo Katja Rošker

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X