Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Danes se marketinške aktivnosti izvajajo precej drugače kot so se nekoč. Zelo pomembno je, da podjetja obvladajo in razumejo nove načine trženja, ki se izvajajo na družabnih omrežjih. Učinkovito trženje organizacije zahteva tako dobro analizo spletnih orodij, kot tudi strateško pripravljen načrt.
V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo uspešnosti marketinških aktivnosti na družabnih omrežjih v podjetju X, ki se ukvarja s spletno prodajo posteljnin in izdelkov za spalnice. Glavna ideja raziskave je primerjati uspešnost marketinških metod na različnih družbenih medijih.
Prvi je Facebook, v lasti Meta Platforms katerega je ustanovil Mark Zuckerberg leta 2004. Družabno omrežje ostaja najbolj razširjena platforma družbenih medijev na svetu.
Drugo družabno omrežje je Instagram. Platformo sta ustanovila Kevin Systrom in Mike Krieger leta 2010. Podjetje je kasneje pridobil Facebook Inc.
V teoretičnem delu smo najprej preučili sam pojem družbenih omrežij, njihovo zgodovino in razvoj.
V nadaljevanju smo podrobneje predstavili družabna omrežja Facebook in Instagram, ter predstavili njune prednosti in slabosti. Na kratko smo opisali še druga popularna družabna omrežja Snapchat, TikTok in Pinterest.
V naslednjih poglavjih smo opisali definicijo digitalnih vplivnežev in način, kako potekajo sodelovanja s podjetji in pri tem izpostavili tudi nekaj znanih Slovencev. Zatem smo pojasnili pojem digitalnega oglaševanja, predstavili primer in opisali vrste in razvoj digitalnega oglaševanja.
V raziskovalnem delu smo želeli ugotoviti katera družabna omrežja so trenutno najučinkovitejša za uporabo marketinških aktivnosti in narediti primerjavo zaupanja uporabnikov do izdelkov v primeru, da so izdelki predstavljeni v objavi vplivneža ali če so predstavljeni v objavi ali oglasu podjetja.
Na ta vprašanja smo si pomagali odgovoriti z anketo, izračuni in intervjujem.
Po opravljeni raziskavi in intervjuju so bile ugotovljene ključne razlike uspešnosti načina trženja na Facebook in Instagram omrežju.
Pridobili smo rezultate, ki dokazujejo uspešnost načina trženja s vplivneži in potrdili pomembnost analiz novih družabnih omrežij in orodij.