Učinkovito oblikovanje oglaševanja dogodka ALL IN – primerjava strategij in rezultatov

Grafično oblikovanje

Študent: Simon Hartman

Simon Hartman je diplomant Višje strokovne šole Academia Maribor, program Medijska produkcija. Svoje diplomsko delo je zagovarjal v marcu 2024.

PDF

Diplomsko delo Simon Hartman

Oglaševanje dogodka je proces, ki širi informacije o prihajajočem dogodku z namenom privabiti obiskovalce ter ustvariti zanimanje in navdušenje. Ima ključno vlogo pri doseganju ciljnega občinstva, povečanju prepoznavnosti dogodka in zagotavljanju uspešne udeležbe.

Prvi del diplomskega dela je teoretični. V njem sem uporabil metodo raziskovanja in metodo pridobivanja idej za oblikovanje. Pod metodo raziskovanja sem uvrstil analiziranje ciljne skupine, raziskavo trga, konkurence, slogov, trendov in vizualne komunikacije, ki se uporabljajo na danem področju.

S pomočjo metode analize dokumentov sem lahko analiziral že obstoječe podatke, ki sem jih našel zapisane v pisnih in elektronskih virih. Z metodo opazovanja z udeležbo sem lahko opazoval delovanje in sporazumevanje znotraj manjše plesne skupine.

Tako sem prišel do informacij, za koga oblikujem in kakšni so standardi ter pričakovanja oblikovanja na tem področju. Pri pridobivanju idej za oblikovanje sem uporabil mind mapping, metodo 6-3-5, SWOT-analizo in analogno razmišljanje.

Te sem med seboj povezoval ter primerjal njihovo učinkovitost in vpliv na nadaljnje oblikovanje. Velik poudarek je bil tudi na vplivu barv, ker me je zanimalo, kako barve vplivajo druga na drugo in na gledalce.

Drugi del diplomskega dela je praktični. Navezuje se na oblikovanje končnih izdelkov glede na zahteve organizatorjev in ugotovitve, pridobljene v prejšnjih poglavjih. Najprej sem moral izbrati idejo, do katere sem prišel že v postopku pridobivanja idej za oblikovanje.

Oblikovanje končnih izdelkov se je začelo z risanjem skice. Ko je bila ta končana, je dobila svojo podobo s pomočjo uporabe digitalnega programa Adobe Illustrator. Opisal sem vse korake, po katerih sem delal, razložil uporabo digitalnih orodij in vplive nastavitev na izdelek.

Po pogovoru z organizatorjem je bilo treba določene zadeve spremeniti in popraviti. Zadnji korak je bil oblikovanje ostalih oglasov za različne oglaševalske medije.

S pisanjem diplomskega dela sem ugotovil, da različni načini pridobivanja idej ne pripeljejo do enakih rezultatov, vendar so vsi enako pomembni za razvoj celotne ideje. V nekaterih primerih se lahko določeni načini manj poudarijo, vendar brez njih ne moremo ustvariti primernega oglaševanja. Izvedel sem, da barve poleg vplivanja na razpoloženje gledalca in signaliziranja dejanj povzročajo tudi fiziološke reakcije.


Izdelek si lahko ogledate na sledeči povezavi:

 

 

Diplomsko delo Simon Hartman

PDF

Diplomsko delo Simon Hartman

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X