Uvajanje nove blagovne znamke na tržišče

Komercialist

Študent: Bojan Regvat

Bojan Regvat je diplomant Višje strokovne šole Academia Maribor, program Ekonomist - modul Tehnični komercialist. Svoje diplomsko delo je zagovarjal maja 2024.

PDF

Diplomsko delo Bojan Regvat

Izbor raziskovalnega projekta je praktične narave, saj smo v podjetju Avtotehna oprema d.o.o. ravno v fazi lansiranja nove blagovne znamke na slovensko tržišče.

V enaindvajsetem stoletju je postala tekmovalnost in konkurenca na domačem in globalnem trgu zelo neizprosna. Bijejo se bitke med konkurenti, čigav izdelek je boljši, kvalitetnejši, kaj ponuja pred konkurenco, kateri izdelek je najbolj prodajan in zakaj.

Kateri izdelki prinašajo podjetju večje dobičke, kako dolgo se bodo obdržali na tržišču. Konkurenca je vedno močnejša in hitrejša, potrebno je slediti konkurenci tako z izdelkom, kakor tudi potrebam kupcev.

Dandanes ob vsej tehnologiji tudi najboljše inovacije v izdelkih in tehnologije ne ostanejo dolgo skrite pred konkurenco in tako je tudi pri prodaji izdelkov.

Diplomsko delo je sestavljena iz dveh delov, kjer prvi del predstavlja teoretična izhodišča, drugi del pa je empiričen, v katerem je bila izvedena analiza s pomočjo anketnega vprašalnika.

V prvem delu oz. pri drugem poglavju je govora o osnovnih pojmih, ki so ključnega pomena za razumevanje trženja izdelkov. V tretjem poglavju se osredotočamo na proces razvoja in lansiranja novega izdelka na trg.

Ključni element tega procesa je razvoj trženjske strategije, ki predstavlja osrednjo vlogo v načrtovanju, kako doseči tržne cilje. V četrtem poglavju se bomo ukvarjali s testiranjem izdelkov, kar je ključnega pomena za podjetje, saj zagotavlja zunanji pogled na izdelek.

Povratne informacije se zbirajo od potencialnih ali trenutnih potrošnikov preko pogovorov, anket in spletnih interakcij.

Empirični del diplomskega dela se osredotoča na izvedbo in analizo anketnega vprašalnika, ki je bil namenjen pridobivanju informacij o zadovoljstvu s ponudbo podjetja Avtotehna oprema d.o.o., prepoznavnosti blagovne znamke 77 Lubricants ter uporabi biorazgradljivih olj.

Podjetje je v fazi lansiranja nove blagovne znamke mazalnih olj 77 Lubricants, ki je mednarodno priznana. Na podlagi teoretičnega dela, ankete, analiz ter samega praktičnega dela in podatkov s terena bomo dobili jasno sliko, kam se z blagovno znamko uvrščamo, kdo so naše ciljne stranke.

Velik vpliv ima prepoznavnost blagovne znamke, saj so kupci nezaupljivi. Marketinške dejavnosti imajo velik psihološki vpliv na odločitev pri izbiri blagovne znamke za kupca in njegove odločitve pri izbiri le-te.


 

Diplomsko delo Bojan Regvat

PDF

Diplomsko delo Bojan Regvat

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X