Vpliv nagradnih iger na prepoznavnost in prodajo kavarne

Komercialist

Študent: Urška Kršljin

Urška Kršljin je diplomantka Višje strokovne šole Academia Maribor, program Ekonomist - modul Komercialist. Svoje diplomsko delo je zagovarjala oktobra 2022.

PDF

Diplomsko delo Urška Kršljin

Diplomsko delo obravnava nagradne igre, ki so eden izmed najbolj priljubljenih elementov pospeševanja prodaje. Podjetja se vedno pogosteje odločajo za prirejanje nagradnih iger, ne le za to, ker so le-te učinkovite za pospeševanje prodaje, temveč tudi za to, ker so odlične za promocijo podjetja.

Nagradne igre na socialnih omrežjih so enostavne in tudi stroškovno zelo učinkovite, prav zaradi tega se jih poslužujejo podjetja z vsega sveta.

V teoretičnem delu diplomske naloge smo najprej opredelili, kaj je digitalni marketing in socialna omrežja, ki jih podjetja najpogosteje uporabljajo za izvajanje nagradnih iger ter promocijo, nato smo opisali trženjski splet, ki je zelo pomemben, da izdelek ponudimo na pravem mestu, po pravi ceni ter ob pravem času.

Tukaj smo uporabili tudi primer verige kavarn Starbucks, znamka, ki je prav zaradi učinkovitega trženja postala znana in uspešna po vsem svetu. Nato smo v nadaljevanju obravnavali poglavje o promociji kavarn, kjer smo opisali veliko različnih načinov za promocijo le-teh.

Glede na to, da je digitalni marketing stroškovno zelo dostopen, daje podjetjem res odlično priložnost za promocijo njihovih izdelkov/storitev. Ne samo, da lahko podjetja ciljajo na svoje idealne kupce (buying persone), vsebino in oglase lahko sproti prilagajajo, da ostanejo v koraku s časom.

V zadnjem poglavju teoretičnega dela diplomske naloge pa smo obravnavali še pospeševanje prodaje in nagradne igre, ki so eden izmed najbolj priljubljenih elementov pospeševanja prodaje.

Tukaj smo tudi na kratko analizirali, kako različni gostinski ponudniki prirejajo nagradne igre na različnih socialnih omrežjih, predvsem na Facebooku.

Sledil je zadnji, raziskovalni del diplomske naloge, v katerem smo najprej predstavili podjetje X, njihove cilje in vizijo. Po kratki predstavitvi smo omenili tudi to, kako se je podjetje X soočalo z izbruhom covida-19 in kaj vse se je v podjetju takrat spremenilo.

Gostinstvo je bilo namreč ena izmed najbolj ogroženih panog. Veliko kavarn je v času pandemije in zaprtja tudi propadlo, tako da je bilo potrebnega veliko truda, da se je podjetje X po dvakratnem zaprtju na koncu le postavilo na noge ter je danes zelo uspešno.

Sledila je raziskava, v kateri je podjetje X vsak teden na družbenem omrežju Facebook objavilo novo nagradno igro. Te rezultate smo kasneje analizirali in jih v sklepu tudi podrobneje predstavili.

Diplomsko delo Urška Kršljin

PDF

Diplomsko delo Urška Kršljin

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X