PLAKAT KOT MEDIJ V POSLOVNEM KOMUNICIRANJU – OD IDEJE DO TISKA

Grafično oblikovanje

Študent: Sara Golobič


Sara Golobič je diplomantka programa Multimediji na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala decembra 2010.

PDF

Diplomsko delo Sara Golobič

V današnjem času je vizualna komunikacija zelo pomembna, saj predstavlja vse tisto, kar vidimo in zaznavamo z očmi.
Predvsem pomembni so množični mediji za oglaševanje, saj nas informirajo, nam sporočajo, skratka so prenašalci aktualnih informacij.
Želja vsakega oblikovalca je ustvariti prepoznaven plakat, torej pomembno je, da razumemo celotno sporočilo medija, da nas zna ta informirati, v nas ustvariti nek poseben unikaten in privlačen vtis, ki pa je v veliki meri odvisen od oblikovalca samega in pa tudi od tiska.
V diplomskem delu želim prikazati postopke plakata, primerjavo in analizo slabih in dobrih plakatov.
Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del.
V teoretičnem delu bom poskušala opisati in nekako nazorno prikazati, kako nastane kakovosten plakat ter kakšni so osnovni postopki za izdelavo le-tega, medtem ko bom v empiričnem delu prikazala analizo plakatov ter potek dela in opis izdelave svojega lastnega plakata.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Sara Golobič

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X