Pomembnost marketinškega komuniciranja za ohranjanje tradicije in obstoja blagovne znamke Fiat na slovenskem trgu

Komercialist

Študent: Rania Šraj Ayache

Rania Šraj Ayache je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala septembra 2009.

PDF

Diplomsko delo Rania Šraj Ayache

Namen našega dela je prikazati celovit pristop marketinškega komuniciranja kot pomembnega dejavnika marketinškega spleta za ohranjanje dobrega imena blagovne znamke Fiat ter s tem dodatnega utrjevanja njene tradicije na slovenskem avtomobilskem trgu.

Za dokazovanje zgoraj navedenega smo napravili raziskavo med kupci vozil blagovne znamke Fiat, ki je pokazala na izjemno zadovoljstvo lastnikov avtomobilov blagovne znamke Fiat ter na zmerno učinkovito izvajanje marketinškega komuniciranja podjetij Avto Triglav, d.o.o., in Autocommerce, d.o.o..

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Rania Šraj Ayache

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X