VPLIV POZICIONIRANJA NA NAKUP IZDELKOV VKLJUČENIH V CO-MARKETING AKTIVNOSTI

Komercialist

Študent: Alenka Mar

Alenka Mar je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia.
Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala avgusta 2009.

PDF

Diplomsko delo Alenka Mar

Danes podjetja ne morejo preživeti, če svoje delo opravljajo samo dobro. Če želijo preživeti
na vse bolj konkurenčnem trgu, morajo poslovati odlično. Ključ do uspeha je v tem, da podjetje pozna in zadovolji ciljne skupine s ponudbo, ki je veliko boljša od konkurence. Zadovoljni kupci so močno orožje v boju s konkurenco. Zato morajo imeti podjetja oblikovano takšno strategijo, s katero bodo gradila dolgoročen odnos s kupci.

Pospeševanje prodaje je v današnjem času globalizacije posledično močne in ostre konkurence pri osvajanju tržnega deleža dejavnik, ki močno vpliva na uspešnost poslovanja in konkurenčno sposobnost podjetja.

Danes lahko že trdimo, da je pospeševanje prodaje postalo eden primarnih instrumentov marketinškega komuniciranja. Z uporabo različnih novih načinov, tehnik in orodij trženja lahko še povečujemo tržni delež. Ena od novejših orodij necenovne konkurence med trgovci v Sloveniji je uvedba co-marketinga.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Alenka Mar

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X