Zadovoljstvo kupcev v Modni hiši Maribor

Komercialist

Študent: Mirela Nuhanovič

Mirela Nuhanovič je diplomantka programa komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala maja 2009.

PDF

Diplomsko delo Mirela Nuhanovič

V diplomski nalogi sem s pomočjo strokovne literature opredelila pomen zadovoljstva kupcev. S pomočjo ankete, pa sem ugotovila stopnjo zadovoljstva kupcev v prodajalnah Modiana in Modna hiša Maribor.

Pregovor pravi: » Kupec je kralj.« Trgovina mora uporabiti vse metode in načine, da ugodi kupcu. Kupce si pridobimo z ustrezno tehniko prodaje, s primernim pristopom.

Kupec mora pridobiti občutek, da mu je prodajalec naklonjen, se zanj zanima, je v centru pozornosti, da mu pravilno svetuje; ne pa, da ga želi preslepiti oziroma vsiljevati nek proizvod.

Na uspešnost prodajalne vplivajo različni dejavniki, kot so urejenost prodajalne, strokovnost prodajalcev, bogata izbira blaga, kakovost, plačilna sredstva, ipd..

Kupec vse to opazuje, vse to in še več ga privabi v trgovino. Tudi nekatere brezplačne usluge mu veliko pomenijo ( brezplačne vrečke, krojaška delavnica ).

S pomočjo literature sem nekaj dejavnikov tudi podrobno opisala. Podjetje mora posvečati zadovoljstvu kupcev veliko pozornost, kajti vsak zadovoljni kupec, se večkrat vrača.

V diplomski nalogi sem obravnavala zadovoljstvo kupcev s storitvami prodaje v prodajalnah Modna hiša in Modiana. Najprej sem pomen zadovoljstva kupcev preučila s pomočjo literature. Nato sem izvedla anketo o zadovoljstvu kupcev s storitvami prodaje v prodajalnah Modna hiša in Modiana. Rezultate ankete sem analizirala in jih grafično ter tabelarno prikazala.

Na osnovi analize ankete sem ugotovila, da so naši kupci zadovoljni z našimi storitvami v prodajalnah Modiana in Modna hiša.

Zadovoljni so s pestrostjo ponudbe, kakovostjo izdelkov, prijaznostjo in strokovnostjo zaposlenih. Kupci so zadovoljni z urejenostjo in čistočo naših prodajaln. Zadovoljni so tudi z Mercator Pika kartico, saj zelo dobro poznajo njeno funkcijo glede uporabnosti.

Anketiranci oziroma naši kupci poznajo To – torkov popust, zbiranje pik na Mercator Pika kartici ter možnost obročnega odplačevanja.

V anketi pri vprašanju za spol, tako kot v literaturi tudi pri anketi prevladuje pri nakupu ženski spol. Vemo, da ženska poskrbi zase in za svojo družino, zato so ženske tiste, ki večkrat nakupujejo.

Kot sem napisala v nalogi, naše vodstvo poskrbi za naše dodatno znanje, ko nas pošiljajo na izobraževanja. Stranke so to tudi opazile, saj so nas ocenile zelo dobro, ter tudi napisale, da smo dobro strokovno podkovano osebje.

Pri vprašanju, kako ocenjujejo izbiro med blagovnimi znamkami, je bil odgovor tudi pozitiven. Naši kupci so zadovoljni z našo ponudbo blagovnih znamk, jih imajo dovolj na izbiro, razen v trgovini Europark, toda vemo, da tam ponujamo oblačila samo za ženske.

Kar me je najbolj presenetilo pri anketi je, da naše stranke v naših prodajalnah pogrešajo glasbo. V nakupovalnih centrih imajo predvajano glasbo za celi objekt, toda očitno bi stranke poslušale glasbo tudi znotraj trgovine. Upam, da bo vodstvo podjetja vzelo anketo resno in poskušalo izboljšati slabši del ankete, npr. parkirni prostor pred trgovino Modna hiša.

Vemo, da danes kupci zahtevajo kakovostne izdelke in storitve. Prodajalne se morajo prilagajati kupcem. Pri posredovanju izdelkov ali storitev, morajo biti bolj uspešne od konkurence.

Spoznati morajo kupčeve navade, potrebe in želje, saj s tem izpolnijo njihova pričakovanja in dosežejo njihovo zadovoljstvo. Zavedati se moramo, da vsi zaposleni oziroma tisti, ki prihajajo v stik s kupci prispevajo k zadovoljstvu kupcev. Cilj vsakega podjetja je doseči zadovoljstvo kupcev.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Mirela Nuhanovič

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X