Global Dialouges: Kako danes uspeti v medijski produkciji kjerkoli – 16. november ob 20. uri

Medijska produkcija

BREZPLAČNA PRIJAVA

Vljudno vas vabimo na Academia Global Dialouges:
Kako danes uspeti v medijski produkciji kjerkoli?
Zach Sage Fox, New York City, ZDA

  • Kako postati medijski mogel in pri tem pustiti pečat?
  • Zakaj še nikoli ni bil boljši čas za ustanovitev lastnega podjetja za šovbiznis?
  • Kako lahko danes to počnete kjerkoli na svetu?

Z nami bo nasvete in njegovo bogate izkušnje delil mlad medijski producent Zach Sage Fox iz New York City-a v Združenih državah Amerike.

Pri osemnajstih letih je Zach že ustvaril in igral v dveh oddajah za Disney Channel s povprečno gledanostjo 7,2 milijona ljudi. Pri dvaindvajsetih je napisal scenarij, režiral in igral v 1,1 milijona dolarjev vrednem filmu Hulu v svojem zadnjem letniku študija na univerzi v Pensilvaniji.

Zdaj, pri osemindvajsetih, vodi eno najhitreje rastočih ameriških medijskih podjetij, Fat Camp Films, kjer je poleg več kot 20 oddaj in filmov, ki sta jih posnela s poslovnim partnerjem Omrijem Doranijem, Sage tudi eden najpomembnejših voditelji politične misli svoje generacije. To je naziv, ki si ga je delno pridobil v svoji uspešni oddaji Snapchat News, ‘The Scroll with Zach Sage‘, kjer briljantno uporablja meme in TikTok, da pripoveduje novice generaciji Z, in je v 6 sezonah in 250 epizodah zbral 753 milijonov ogledov.

Najbolj presenetljivo je, da mu v času tako intenzivne politične polarizacije uspe biti smešen in pronicljiv, a hkrati razmeroma dvostrankarski. To je najbolj opazno v njegovih intervjujih, od hollywoodskih liberalcev, kot je John Stamos, do konservativnih mislecev, kot je Anthony Scarramucci.

Sage se lahko pogovarja s komer koli in o čemer koli.

Danes Fat Camp Films, ki ga je Zach ustanovil po rehabilitaciji od motnje hranjenja v srednji šoli, ustvari več kot 1,5 milijona dolarjev na leto z donosnimi partnerstvi, ki jih je Zach sklenil z medijskimi velikani, kot sta Snapchat (330 milijonov dnevnih uporabnikov), FJerry (26,5 milijona sledilcev po vsem svetu). social), Hulu (45,6 milijona naročnikov), DreamworksTV (8,9 milijona naročnikov) in mnogi drugi.

Vsa njegova vsebina je ustvarila 2,2 milijarde ogledov in 63,3 milijona všečkov, saj si nenehno na novo predstavljajo, kako vključiti oglase in kampanje za mlade. Zato so vrhunske blagovne znamke, kot so Red Bull, AdCouncil, goPuff, Twisted Tea, Jaja Tequila in druge, Zachovemu podjetju zaupale svoje proračune, da bodo ustvarile vsebino, ki jim ne le pritegne pozornost, ampak tudi plača za tisto, kar prodajo.

Med volitvami leta 2020 je Fat Camp Films sklenil dogovore s financerji GOTV, kot so Lincoln Project, Hawkfish in Vote.org, kjer so njihove inovativne tržne kampanje z memi milijonom pomagale pri registraciji za glasovanje po pošti na prvih sodobnih volitvah, ki jih je prizadela pandemija. Njihovo podjetje je osebno prejelo nagrado za hrabrost od ustanovitelja LinkedIna Reida Hoffmana.

V času, ko mladi niso pozorni na novice, se ne morejo naveličati Zacha Sagea in vsebine, ki jo ustvarja njegov medijski imperij.

VABLJENI, DA SE NAM PRIDRUŽITE NA ACADEMIA GLOBAL DIALOUGES Z IZJEMNIM GOSTOM, V SREDO, 16. NOVEMBRA, OD 20.00 DO 21.00, NA VIDEOKONFERENČNEM KLICU NA ZOOMu.

BREZPLAČNA PRIJAVA

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X